0

۱۲ پروژه راه و شهرسازی استان بوشهر افتتاح یا آغاز می‌شود

۱۲ پروژه راه و شهرسازی استان بوشهر افتتاح یا آغاز می‌شود
بازدید 15

سید محمود دستغیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور توسعه پروژه‌های راه و شهرسازی در استان بوشهر اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و طرح‌ها و پروژه‌های مهمی را در دست اجرا داریم.
وی ضمن گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: امسال نسبت به سال‌های گذشته شاهد افزایش اعتبارات پروژه‌های هفته دولت در استان بوشهر هستیم.
واگذاری زمین
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از واگذاری اراضی در هفته دولت خبر داد و بیان کرد: در نقاط مختلف استان بوشهر واگذاری زمین در طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت را خواهیم داشت.
وی با اشاره به افتتاح و آغاز اجرای ۱۲ طرح راه و شهرسازی بوشهر در هفته دولت بیان کرد: در هفته دولت ۶ طرح و پروژه به بهره‌برداری می‌رسد و ۶ پروژه نیز عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
آغاز ۶ پروژه
دستغیبی با اشاره به اعتبار هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی طرح‌های افتتاحی بیان کرد: طرح ۹۶ واحدی نهضت ملی مسکن برازجان، بخشی از محور کمربندی گناوه، بخشی از محور اهرم – برازجان، یکی از بندهای محور دیر به کنگان موسوم به جاده وفاق و طرح‌های ساختمانی بنیاد مسکن از این طرح‌ها است.
وی با اشاره به آغاز ۶ پروژه با اعتبار ۳۲۵ میلیارد تومان تاکید کرد: در هفته دولت عملیات اجرایی تقاطع غیر هم‌سطح کمربندی گناوه در روبروی پلیس راه و طرح آماده‌سازی نهضت ملی مسکن در پنج پایگاه استان آغاز می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *