0

نمایشگاه دست‌ساخته‌های بانوان شهرستان محلات افتتاح شد

نمایشگاه دست‌ساخته‌های بانوان شهرستان محلات افتتاح شد
بازدید 15

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ترکیان شامگاه سه‌شنبه در آئین افتتاح نمایشگاه دست ساخته‌های بانوان این اظهار کرد: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها موجب افزایش انگیزه بانوان هنرمند شده و ارتقای روحیه نشاط در بازدیدکنندگان می‌شود.
فرماندار شهرستان محلات افزود: محصولات ارائه شده در این نمایشگاه‌ها به دلیل اینکه محصول هنر و خلاقیت افراد هستند، کمتر در بازار مشاهده شده و دقت و ظرافت در این محصولات جاری است و امید است مردم با خرید و استفاده از این تولیدات، گامی مؤثر در راستای بهبود معیشت فعالان این عرصه بردارند.

حضور ۶۰ بانوی هنرمند در نمایشگاه
رئیس کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان محلات نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور بیش از ۶۰ بانوی هنرمند شهرستان محلات و برخی شهرهای اطراف از ششم تا نهم شهریورماه در کتابخانه این شهرستان برقرار است و محصولاتی از قبیل صنایع دستی، هنرهای تجسمی، پوشاک، محصولات چوبی و محصولات غذایی در آن به نمایش گذاشته شده است.
ملیحه یاقوتی هدف از برگزاری نمایشگاه را توانمندسازی بانوان فعال هنرمند و رونق تولیدات و کسب و کارهای خانگی دانست و ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه‌ها موجب حمایت از هنرمندان و بانوان شده تا با توسعه کسب و کار خود، علاوه بر پرورش استعدادها، به بهبود اقتصاد و معیشت خانواده کمک کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *