0

سه جشنواره ملی و منطقه‌ای در بم برگزار می‌شود

سه جشنواره ملی و منطقه‌ای در بم برگزار می‌شود
بازدید 12

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود قمری صبح چهارشنبه در این خصوص اظهار کرد: در نشست کارگروه گردشگری شهرستان بم، هماهنگی‌های لازم برای برگزاری سه جشنواره در سطح ملی و منطقه‌ای انجام شد.
وی افزود: جشن خرما در سال جاری، طبق روال سال‌های گذشته توسط منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهرستان بم برگزار خواهد شد.
قمری بیان کرد: این جشنواره که همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و مفرح هنری است، هر ساله با پایان فصل برداشت خرما در این شهرستان برگزار می‌شود.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بم گفت: جشن خرما امسال از تاریخ ۲۳ الی ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم برگزار خواهد شد.
قمری اظهار کرد: جشنواره پسته هم امسال برای اولین بار به همت بخشداری دهبکری و دهیاران این بخش در منطقه ابارق برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این جشنواره با هدف معرفی مناطق پسته‌خیز شهرستان بم و بهره‌برداری بهتر از این ظرفیت، در تاریخ ۱۶ شهریور ماه سال‌جاری در روستای ابارق برگزار خواهد شد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بم اظهار کرد: همایش رالی تور کمپر و کاروان‌های گردشگری ایران با عنوان خشت تا خشت، توسط کانون جهانگردی و اتومبیل رانی استان کرمان از شهرستان بم آغاز می‌شود.
قمری یادآور شد: در این برنامه، حدود ۳۰۰ نفر از طبیعت‌گردان با ۱۰۰ خودروی کمپر و کاروان از سراسر کشور در تاریخ ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ به بم سفر می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: طبیعت‌گردان پس از دو شب نمایش عمومی و بازدید از ارگ تاریخی بم و ارگ جدید، سفر درون‌استانی خود را به سمت راین، ماهان و رفسنجان آغاز خواهند کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *