0

هفته دولت فرصتی برای تمرین اخلاص در عمل و تفکر است

هفته دولت فرصتی برای تمرین اخلاص در عمل و تفکر است
بازدید 14

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا صبح پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطر شهدای خدمت که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی فراهم می‌آورد تا همچون دولتمردان شهید اخلاص در عمل و تفکر را تمرین کنیم و خالصانه به مردم خدمات دهیم.
وی با اشاره به اینکه پست و مقام جایگاهی جز خدمتگزاری و گره‌گشایی ندارد، افزود: اگر خدمت در جایگاه دولتی غیر از قدم برداشتن برای مردم باشد وبال گردن می‌شود و ارزشی ندارد.
استاندار کردستان بیان کرد: جایگاه و پست و مقام روزی از بین رفت و فقط کمک خداوند متعال است که می‌تواند انسان را در مسیر مسؤولیتی کمک کند.
زارعی کوشا با بیان اینکه قصور در کارها بدون شک وجود دارد، اذعان کرد: با کمک خداوند مأموریت‌های مسؤولان و کار به دستان در جایگاه‌های دولتی انجام می‌شود.
وی با آرزوی موفقیت برای دولت چهاردهم اذعان کرد: رویکرد این دولت وفاق ملی است و امیدواریم در مسیر خدمت به مردم موفق باشند.
شهید رئیسی الگویی ماندگار برای همه ادوار است
استاندار کردستان همچنین شهید رئیسی را الگویی ماندگار برای همه ادوار برشمرد و افزود: شهید رئیسی یک انسان مخلص، مردمی، ولایتمدار، متواضع، پرکار، پرتلاش، جدی و دارای انگیزه‌های بزرگ بود که الگوی همه مسؤولان باید قرار گیرد.
زارعی کوشا یادآور شد: شهد رئیسی در طول ۳۳ ماه خدمت خود خدمات ماندگاری برای مردم برجای گذاشت و خالصانه به مردم خدمت کرد و جایگاه و پست و مقام نتوانست در تواضع، فروتنی و ولایتمداری مثال زدنی او اثری داشته باشد.
زارعی‌کوشا اذعان کرد: شهدای دولت حجت بزرگی برای حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند و امروز دولتمردان باید بتوانند خود را به این چهره‌های تابناک نزدیک کرده و آنها را الگو قرار دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *