0

نوجوان ۱۳ ساله در رودخانه جیغاتی شاهین‌دژ غرق شد

نوجوان ۱۳ ساله در رودخانه جیغاتی شاهین‌دژ غرق شد
بازدید 14

به گزارش خبرگزاری مهر، سینا عباسی روز پنجشنبه در این زمینه افزود: در پی اعلام گزارشی مبنی بر یک مورد غرق شدگی در رودخانه جیغاتی، بلافاصله تیمی از کارشناسان اورژانس و کادر درمانی به محل اعزام شدند.
وی با اشاره به خارج کردن پیکر فرد غرق شده، ادامه داد: در این عملیات متأسفانه علی رغم انجام اقدامات احیا توسط اورژانس این نوجوان غرق شده جان خود را از دست داد.
مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ از همه شهروندان بویژه اهالی روستاهای حاشیه رودخانه زرینه رود خواست با توجه به شدت جریان آب از شنا کردن در این رودخانه خودداری کرده و والدین نیز کنترل بیشتری بر فرزندانشان داشته باشند تا شاهد حوادث این چنینی نباشیم.
رودخانه زرینه (جیغاتی) به طول ۲۴۰ کیلومتر از دامنه‌های شرقی چهل چشمه کردستان (مابین بانه – سقز) سرچشمه می‌گیرد و بعد از گذشتن از مسیرهای طولانی و بهره مند ساختن اراضی کشاورزی زیادی بر سر راه خود از شاهین‌دژ می‌گذرد و در ادامه مسیر بعد از طی دشت وسیع میاندوآب به دریاچه ارومیه می‌ریزد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *