0

اشاعه فرهنگ مهدوی در جامعه مهمترین هدف جشنواره امامت و مهدویت است

اشاعه فرهنگ مهدوی در جامعه مهمترین هدف جشنواره امامت و مهدویت است
بازدید 20

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام خانی زاده شامگاه پنجشنبه در آئین رونمایی از پوستر جشنواره امامت و مهدویت استان اردبیل ضمن معرفی اجمالی جشنواره امامت و مهدویت، اشاعه فرهنگ مهدوی در جامعه را از مهم‌ترین اهداف جشنواره امامت و مهدویت برشمرد و اظهار کرد: استفاده از فناوری، آگاهی بخشی، ترویج خلاقیت، ایجاد فضای گفتگو و تقویت هویت فرهنگی از شاخص‌های مهم در اجرای جشنواره امامت و مهدویت با عنوان «انتظار ظهور در عصر رسانه و دیجیتال» استان اردبیل است.
وی زمان اجرای جشنواره را از اول مهرماه تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۳ عنوان کرد و گفت: با رونمایی از پوستر جشنواره، تبلیغ و اطلاع رسانی در راستای انجام فعالیت‌های رسانه‌ای و دیجیتال جشنواره آغاز می‌شود.
حجت الاسلام سید رضا رضوی، معاونت امور مدارس سما استان فارس نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های شایسته و مؤثر استان اردبیل در اجرای جشنواره امامت و مهدویت خاطرنشان کرد: جذب نوجوانان و جوانان به سمت تعالیم دینی با ابزارهای نوین تبلیغی، مهم‌ترین رسالت مسؤولان تربیتی و فرهنگی است که باید به نحو احسن انجام شود.
در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر مجموعه آموزشی سما اردبیل برگزار شد، از پوستر جشنواره امامت و مهدویت استان اردبیل با محوریت «انتظار ظهور در عصر رسانه و دیجیتال» رونمایی شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *