0

ستاد جشنواره های فرهنگی در دانشگاه دریایی تشکیل شد

ستاد جشنواره های فرهنگی در دانشگاه دریایی تشکیل شد
بازدید 15

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار آریا شفقت رودسری صبح جمعه در اختتامیه جشنواره ارزشی و ورزشی نداجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: امروز هرچه افتخار و عزت داریم مدیون شهدایی است که جان خود را نثار کرده‌اند.
وی با آرزوی توفیق و سلامتی برای جوانان ورزشکار اظهار کرد: حضور در عرصه‌های ورزشی که با مباحث ارزشی زینت پیدا کرده سبب ارتقای جسم و روح می‌شود و آینده روشنی را برای نظام مقدس به ارمغان خواهد آورد.
امیر شفقت رودسری با تقدیر از جوانان ورزشکار و خانواده‌های با اظهار اینکه در سطح نیروها مسلح اجرای این جشنواره خاص و ویژه است، گفت: باید قدر این فرصت‌ها را بدانیم و سپاسگزار تمامی افرادی باشیم که چنین فضایی را ایجاد می‌کنند تا شاهد تعالی و رشد کشور باشیم.
امیر شفقت رودسری از راه اندازی ستاد برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی با کمیته‌های مختلف خبر داد تا بستری مناسب برای دختران و پسران در برنامه‌های ورزشی ایجاد شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *