0

همایش تعزیه «از غدیر تا ظهور» در خمینی شهر برگزار می‌شود

همایش تعزیه «از غدیر تا ظهور» در خمینی شهر برگزار می‌شود
بازدید 12

علی حاج حیدری مسئول پیگیری و برگزاری این همایش در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همایش تعزیه «از غدیر تا ظهور» با حضور تعزیه خوانان شهرستان خمینی شهر و ذاکرین میهمان به همت شورای هم اندیشی تعزیه شهرستان خمینی شهر و با همکاری و حمایت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمینی شهر برگزار می‌شود.
وی افزود: این همایش تعزیه که به مناسبت دهه آخر ماه صفر از جمعه ۹ شهریورماه تا چهارشنبه ۱۴ شهریور در محل حسینیه باولگان این شهرستان میزبان علاقه مندان به هنر تعزیه خوانی است.
حاج حیدری خاطر نشان کرد: در این همایش ۶ روزه قرار است ۶ مجلس تعزیه توسط ذاکرین این شهرستان و میهمانان گرانقدر به اجرا در بیاید که به ترتیب شامل، مجلس خطبه امام سجاد (ع) و رسوایی یزید، مجلس شهادت حضرت شاهچراغ (ع)، مجلس شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا (ع)، مجلس شهادت امام حسن مجتبی (ع)، مجلس متوکل عباسی و مجلس شهادت امام رضا (ع) می‌شود.
لازم به ذکر است سه مجلس اول از تاریخ ۹ الی ۱۱ شهریور ساعت ۲۰ و سه مجلس دوم از تاریخ ۱۲ الی ۱۴ شهریور ساعت ۱۶ در محل مذکور برگزار می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *