0

افتتاح پروژه هفته دولت با ۱۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری

افتتاح پروژه هفته دولت با ۱۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری
بازدید 17

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی بعد از ظهر شنبه در بازدید و افتتاح چند پروژه صنعتی در شهرستان اسلام آباد غرب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از یک ماه گذشته و پیش از ایام اربعین تا ۲۰ روز آینده پروژه‌های خوبی در استان به مرحله آماده سازی رسیده تا به تدریج افتتاح شوند.
وی با اشاره به سرمایه‌گذاری یک هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان در واحدهای صنعتی قابل افتتاح طی هفته جاری، افزود: بر همین اساس حجم خوبی از سرمایه‌گذاری‌ها در واحدهای صنعتی مورد نظر در حوزه شهرستان اسلام آباد غرب در حال افتتاح است و این شهرستان سهم خوبی در طرح‌های صنعتی دارد.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: طی بازدید و افتتاح‌های انجام شده در شهرستان اسلام آباد غرب امروز شاهد افتتاح واحد تولیدی و بسته‌بندی آب معدنی، افتتاح خانه بهداشت شهر اسلام آباد غرب، افتتاح شرکت پالایشی و فرآوری نفتی و سوخت و چند پروژه صنعتی دیگر بودیم که همگی زمینه ساز اشتغالزایی در این شهرستان بودند.
صحرایی خاطرنشان کرد: برای آنکه افتتاح‌ها کامل و واقعی و دقیق پیش برود بنا بر آن است که در طول ۲ ماه جاری پروژه‌های خوبی در استان افتتاح شوند و در همین راستا گام‌های مؤثری برای اشتغال جوانان برداشته شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *