0

یک اثر هنری فاخر از رشادت‌های مردم تنگستان تولید شود

یک اثر هنری فاخر از رشادت‌های مردم تنگستان تولید شود
بازدید 12

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین زارعی صبح یکشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری اظهار کرد: امید داریم یک یادگاری از خود بر جای بگذارید و هر سال در سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری شاهد تخفیف و آزادی زندانیان باشیم.
وی اضافه کرد: رشادت‌های مردم تنگستان کمتر از دیگر مبارزات جهانی نیست و در عرصه دفاع مقدس و قبل از ان و اکنون در حوزه اقتصادی تمام وجود خود را در اختیار نظام و ولایت گذاشته‌ایم.
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یک اثر فاخر از رشادت‌های مردم دلوار و تنگستان تولید شود و ما هم در این زمینه آماده همکاری کامل هستیم.
وی تاکید کرد: رئیس‌علی‌ها الگوی همه مردم استکبار ستیز هستند و باید به خوبی به جامعه معرفی شوند که با این چهره و دیگر بزرگان این دیار آشنا شوند.
زارعی خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضاییه پای کار مردم است و امید داریم که مسائل و مشکلات مردم با حضور و تلاش ایشان رفع شود.
وی گفت: در شهرستان‌های دشتی و تنگستان مردم با مشکلات اسناد مالکیت روبرو هستند و امید است که با جدیت بیشتری دنبال و پیگیری شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *