0

ثبت بیش از ۲ میلیون تردد در طرح اربعین ۱۴۰۳ زنجان

ثبت بیش از ۲ میلیون تردد در طرح اربعین ۱۴۰۳ زنجان
بازدید 13

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمدی اظهار کرد: از ۱۶ مرداد ماه الی ۷ شهریور ۱۴۰۳ (یکم تا ۲۳ صفر) دو میلیون و ۴۱۸ هزار و ۱۸۸ تردد در سطح راه‌های استان به ثبت رسیده است.
وی تصریح کرد: بیشترین تردد در بازه اجرای طرح اربعین یک شهریور ماه و با ۶۳۰ هزار و ۵۸۹ تردد به ثبت رسیده است.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان ادامه داد: میزان تردد در پیک دوره طرح اربعین ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۶.۶ درصدی را نشان می‌دهد.
محمدی افزود: تعداد کل تخلفات سرعت ثبت شده در محورهای بهره‌مند از سامانه‌های ثبت تخلفات؛ ۲۸ هزار و ۵۱۸ فقره بوده است که در این بین آزادراه زنجان – قزوین بیشترین سهم ارسال تخلفات را داشته است.
وی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود با آغاز موج بازگشت مسافران تابستانی تردد در سطح راه‌های استان زنجان تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۳ همچنان پرحجم باشد، لذا جهت داشتن سفری ایمن و بی‌خطر، رعایت سرعت مطمئنه، هوشیاری کامل در حین رانندگی، استراحت مناسب و کافی در طول سفر، رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی و… ضروری است.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، یادآور شد: تمهیدات لازم برای بازگشت مسافران تابستانی با ناوگان حمل و نقل عمومی پیش‌بینی شده است و مسافران گرامی می‌توانند در صورت داشتن هرگونه انتقادات، شکایات و پیشنهادات از طریق سامانه‌های گویای ۱۴۱ در میان بگذارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *