0

۳۷ سالن ورزشی شهرداری مشهد در اختیار کمپ زائران قرار می‌گیرد

۳۷ سالن ورزشی شهرداری مشهد در اختیار کمپ زائران قرار می‌گیرد
بازدید 16

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسین غیاثی اظهار کرد: با توجه به حضور گسترده زائران در این ایام و به منظور فراهم‌سازی میزبانی شایسته، این سالن‌ها برای خدمت به زائران آماده شده‌اند.
معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد افزود: با توجه به تدارک گسترده مکان‌های اسکان توسط دستگاه‌های اجرایی استان، احتمال پر نشدن ظرفیت این سالن‌ها وجود دارد؛ به همین دلیل، ۱۳ سالن ورزشی در دسته «اولویت ۱ و ۲» و ۲۴ سالن ورزشی دیگر در دسته «اولویت ۳ و ۴» تقسیم‌بندی شده‌اند.
وی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سالن‌های دسته «اولویت ۱ و ۲» از ۱۱ تا ۱۴ شهریورماه تعطیل و برای استفاده زائران اختصاص داده می‌شوند.
غیاثی بیان کرد: همچنین سالن‌های «اولویت ۳ و ۴» نیز از ۱۱ تا ۱۴ شهریورماه، در حالت آماده‌باش کامل خواهند بود و در صورت نیاز، ظرف مدت کمتر از ۲ ساعت برای پذیرش زائران آماده بهره‌برداری خواهند شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *