0

۳۰۰ هزار مترمربع ایزوگام و آسفالت در مدارس اردبیل اجرا می‌شود

۳۰۰ هزار مترمربع ایزوگام و آسفالت در مدارس اردبیل اجرا می‌شود
بازدید 16

بهزاد محمدی‌خلفلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل رسالت احداث، مقاوم‌سازی و باز طراحی فضاهای آموزشی و ورزشی را بر عهده دارد و در کنار آن تجهیز مدارس به سیستم‌های مدرن به ویژه کامپیوتر و هوشمندسازی، خرید تجهیزات آزمایشگاهی بر عهده نوسازی مدارس استان است.
وی تصریح کرد: در بحث ایزوگام و عایق رطوبتی در مهلت باقیمانده تا شروع مدارس ۱۰۰ هزار متر مربع عملیات اجرایی انجام شده و ۲۰۰ هزار متر مربع آسفالت‌ریزی نیز در محوطه مدارس به انجام می‌رسد.
مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل گفت: ما تا آخر شهریورماه همه این پروژه‌ها و طرح‌ها را با استانداردهای لازم به انجام می‌رسانیم چرا که اخیراً از محل قیر رایگان ابلاغیه به استان و نوسازی مدارس صادر شده تا با انتخاب پیمانکار بتوانیم این پروژه را در سریع‌ترین زمان به انجام برسانیم.
محمدی‌خلفلو به سردسیر بودن استان و ضرورت تجهیز مدارس به سیستم‌های استاندارد گرمایشی اشاره کرد و افزود: با حذف بخاری‌های نفتی و گازی در مدارس، تا پایان امسال جشن برخورداری تمامی مدارس از پکیج و رادیاتور را برگزار خواهیم کرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ۳۰۰ کلاس درس در نیمه دوم امسال به سیستم گرمایشی ایمن مجهز خواهند شد تا در پایان سال‌جاری اعلام کنیم که بساط بخاری‌های نفتی و گازی از مدارس استان اردبیل برچیده شده است.
مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل اضافه کرد: نصب این سیستم در مدارس شهری و روستایی بدون تأخیر و تعلل در حال انجام است و امیدواریم در این زمینه به تعهدات خود به صورت کامل عمل کنیم.
محمدی‌خلفلو ارتقای سرانه فضای آموزشی را از ضرورت‌ها عنوان کرد و ادامه داد: برای رسیدن به میانگین کشوری که ۵.۴ دهم متر مربع است، با هدف‌گذاری انجام شده ۲ هزار کلاس درس در مدت سه سال اجرایی و عملیاتی خواهد شد.
مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل از تدوین و نهایی شدن سند توسعه فضاهای آموزشی استان خبر داد و یادآور شد: بر اساس این سند تلاش بر این است تا بر اساس استانداردهای تعیین شده فضای آموزشی توسعه یافته و نسل آینده در بهترین شرایط تحصیل خود را انجام دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *