0

عزیمت ۲۰ کاروان پیاده روی به مشهد الرضا (ع)

عزیمت ۲۰ کاروان پیاده روی به مشهد الرضا (ع)
بازدید 15

حجت الاسلام هادی شکاری در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تسلیت ایام عزاداری دهه پایانی ماه صفر رحلت جانگداز رسول مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: در این ایام از اقصی نقاط کشور مردم برای عرض تسلیت به امام مهربانی‌ها به سمت مشهد مقدس در حرکت هستند و در شهرستان بردسکن نیز ۲۰ کاروان پیاده‌روی با بیش از هزار نفر مسیر ۳۰۰ کیلومتری تا مشهد مقدس و برخی کاروان‌ها نیز مسیر ملک آباد (باغچه) تا حرم مطهر رضوی را پیاده روی می‌کنند.
رئیس تبلیغات اسلامی بردسکن افزود: این عزیزان در طول مسیر مورد پذیرایی قرار می‌گیرند و یکی از موقوفه‌های شهرستان بردسکن به نام باباخان و حاج مجید که بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد با نیت تأمین کفش زائران پیاده علی بن موسی الرضا امسال نیز نیت این واقف اجرا شد.
وی ادامه داد: از درآمد این موقوفه ۲۰۰ جفت کفش به ارزش بیش از ۸۰ میلیون تومان تهیه و بین زائران پیاده‌روی علی بن موسی الرضا (ع) توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان توزیع شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *