0

حوادث ترافیکی در خمین ۹ مصدوم و یک کشته برجا گذاشت

حوادث ترافیکی در خمین ۹ مصدوم و یک کشته برجا گذاشت
بازدید 13

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم سلیمانی با اشاره به حوادث رانندگی در شهرستان خمین اظهار کرد: در حادثه نخست پس از گزارش ساعت ۱۱:۵۲ دقیقه امروز (دوشنبه) با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبنی بر انحراف و برخورد یک دستگاه خودروی سواری تیبا با پایه پل دانشگاه آزاد (کمربندی جاده الیگودرز) تیم‌های عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین در سریع‌ترین زمان ممکن از ایستگاه مرکزی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
وی افزود: اقدامات لازم جهت برقراری امنیت و ایمنی محل و نجات سرنشینان خودرو انجام شد.
سلیمانی بیان کرد: این حادثه یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت و انتقال مصدومان حادثه با همکاری عوامل پلیس و اورژانس به مراکز درمانی شهرستان انجام شد.
پنج مصدوم در برخورد پراید و پژو ۲۰۶ اول جاده قورچی باشی
وی اظهار کرد: در حادثه دوم امروز با توجه به گزارش ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبنی بر انحراف و برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۲۰۶ واقع در ابتدای جاده قورچی باشی مقابل بوجاری‌ها تیم‌های عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین در سریع‌ترین زمان ممکن از ایستگاه مرکزی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
سلیمانی گفت: اقدامات لازم برای برقراری امنیت و ایمنی محل و نجات سرنشینان خودروها انجام شد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین افزود: این حادثه پنج نفر مصدوم داشت و انتقال مصدومان حادثه با همکاری عوامل پلیس و اورژانس به مراکز درمانی شهرستان انجام شد.
یک مصدوم در واژگونی پژو ۲۰۶ در محور خمین به اراک
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین گفت: در حادثه سوم، باتوجه به گزارش ساعت ۱۸:۳۹ دقیقه امروز (دوشنبه) باسامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبنی بر انحراف و واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ واقع در جاده اراک مقابل پتروشیمی تیم‌های عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمین در سریع‌ترین زمان ممکن از ایستگاه مرکزی به محل وقوع حادثه اعزام و اقدامات لازم جهت برقراری امنیت و ایمنی محل و نجات سرنشینان خودرو صورت پذیرفت.
وی گفت: این حادثه یک نفر مصدوم برجای گذاشت و انتقال مصدوم حادثه با همکاری عوامل محترم پلیس و اورژانس به مراکز درمانی شهرستان خمین انجام شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *