0

بیش از یک هزار زائر از استان به حرم رضوی اعزام شدند

بیش از یک هزار زائر از استان به حرم رضوی اعزام شدند
بازدید 19

حسین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: یک هزار و ۳۰۰ زائر رضوی از چهارمحال بختیاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان به منظور عزاداری دهه پایانی صفر به مشهد مقدس جابجا شدند.
وی افزود: ۳۶ دستگاه اتوبوس از ابتدای اجرای طرح اعزام زائران ایام پایانی صفر تا ۱۲ شهریور به مشهد مقدس، هزار و سیصد زائر را از استان جا بجا کردند.
معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بازدید فنی از اتوبوس‌های برون شهری، نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی، بازدید از نمازخانه‌های بین راهی و ایمن سازی مسیر زائران پیاده رضوی از جمله اقداماتی است که در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائران رضوی انجام شده است.
مالکی عنوان کرد: ایستگاه پویش «چشم‌به‌راهیم» در استان چهارمحال و بختیاری در محور بروجن به مبارکه و همچنین دیگر استان‌ها با هدف ارتقای ایمنی در سفرهای زائرین برای استفاده کنندگان خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر جهت رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی برپا شده است.
وی خاطرنشان کرد: از تمامی ظرفیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری و انجمن‌های صنفی شرکت‌های مسافری برای خدمات‌رسانی بهتر به زائران حرم رضوی و سفری ایمن استفاده شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *