0

نمایش «سِر سُرخ» در تماشاخانه ماه حوزه هنری

نمایش «سِر سُرخ» در تماشاخانه ماه حوزه هنری
بازدید 13

حسین عبدالهی کارگردان نمایش «سِر سُرخ» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نمایش درباره پشیمانی و فراموشی است و با نگاهی نو گریزی به واقعه کربلا دارد. این نمایش با بازی و هنرنمایی محمد ترابی و فرزاد قاسمی به تصویر کشیده شده است.
وی افزود: این نمایش به همت حوزه هنری استان اصفهان و تولید خانه تئاتر حوزه هنری اجرا می‌شود و کاری از گروه خوابگردهای صحنه است که از تاریخ ۵ تا ۲۰ شهریور به نمایش در می‌آید، ضمناً این نمایش از حمایت اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری فولادشهر نیز بهره برده است.
عوامل نمایش آهنگساز: حسام قربانی، گروه کارگردانی و تولید، مدیر تولید: پیام میرکی، دستیاران کارگردان: میلاد کلینی، علی آذرشین، منشی صحنه: آرزو علایی، مدیر صحنه: امیرحسین حسینی، دستیار صحنه الهه رئیسی، طراحان؛ طراح گرافیک: پریچهر نظامی، طراح صحنه: هاشم شمس، طراح لباس: رؤیا زیرک قشقایی، طراح گریم: سعید موذنی، طراح نور: هادی شبان، صوت: احسان شهبازی، دستیاران طراح صحنه: حسین یکپایی و مجید یکپایی، موسیقی، خواننده و شبیه‌خوان: حسام قربانی، خواننده و دمام‌زن: وحید هوشیانی، نوازنده تار: سینا بهرامی، نوازنده کمانچه: ایمان امیری، نوازنده دمام: پیام میرکی، مدیر روابط عمومی: سالار شاب، مدیر رسانه و تبلیغات: فاطمه شفیعی هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *