0

۲۵۰ مورد تخلف از واحدهای صنفی و غیرصنفی کردستان کشف شد

۲۵۰ مورد تخلف از واحدهای صنفی و غیرصنفی کردستان کشف شد
بازدید 21

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد سردارزاده صبح پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس بازرسی‌های انجام شده از سطح واحدهای صنفی و غیرصنفی در مرداد ماه امسال بازرسان سازمان صمت استان ۲۵۰ مورد تخلف را شناسایی و کشف کردند.

وی با بیان اینکه برای تخلفات شناسایی شده پرونده تخلف صادر شده است، افزود: در مجموع ۲۲۸ فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شد.

معاون نظارت و بازرسی اداره‌کل صمت کردستان با بیان اینکه واحدهای متخلف به پرداخت جریمه محکوم شدند، افزود: در راستای تخلفات صورت گرفته ۲۳ میلیارد و ۵۴۶ میلیون ریال جریمه برای واحدهای متخلف صنفی و غیرصنفی صادر شد.

گران‌فروشی و کم فروشی بیشترین میزان تخلفات واحدهای صنفی کردستان

سردار زاده به بخشی از این تخلفات اشاره کرد و یادآور شد: گران فروشی کم فروشی و عدم درج قیمت بیشترین میزان تخلفات را به خود اختصاص داده است.

وی اذعان کرد: شهروندان باید در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی از جمله گران‌فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و غیره این تخلفات را به اداره صمت معرفی کنند تا بررسی لازم صورت گیرد.

معاون نظارت و بازرسی اداره‌کل صمت کردستان تصریح کرد: مردم در مرداد ماه از طریق سامانه ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت ۱۶۷ مورد تخلف را گزارش دادند که ۱۴۰ مورد تخلف محرز شد.

سردارزاده تصریح کرد: برای متخلفان پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی اداره‌کل صمت کردستان اذعان کرد: میزان بازرسی‌های انجام شده از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان در مرداد ماه امسال در مجموع ۲ هزار و ۴۱۵ مورد بوده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *