0

کشف یک دستگاه لیفتراک ۱۵ میلیاردی قاچاق در میناب

کشف یک دستگاه لیفتراک ۱۵ میلیاردی قاچاق در میناب
بازدید 11

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان میناب در راستای برخورد با قاچاق سازمان یافته خودرو و دستگاه‌های صنعتی، با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی فردی را که با ارتباط مستقیم با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس قصد ورود یک دستگاه لیفتراک به داخل کشور به صورت قاچاق داشت شناسایی و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات پلیسی و تعقیب و مراقبت‌های لازم مشخص شد فردی به هویت معلوم در بندر کرگان، دستگاه مورد نظر را با قایق به لب خور انتقال و با جرثقیل به داخل منزل آورده و قصد دارد در پوشش ماهرانه با یک دستگاه کامیون در داخل اقلام ضایعاتی به استان یزد انتقال دهد.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: ضمن هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات دو دستگاه کامیون حامل ضایعات شناسایی و توقیف و در بازرسی از یکی از کامیون‌ها یک دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال کشف شد.

این مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد: در این رابطه سه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *