0

اختتامیه پویش نذر کتاب «بچه هئیتی کتاب بخوان» در همدان برگزار شد

اختتامیه پویش نذر کتاب «بچه هئیتی کتاب بخوان» در همدان برگزار شد
بازدید 15

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس از اهدا بسته‌های فرهنگی رفیق شهیدم و کتاب غوره غوره عسل زنبوره به مناسبت آخرین روز از ماه صفر و یادواره‌ی سردار شهید علیرضا حاجی بابایی وشهدای عملیات رمضان خبر داد.

محمد برخوردار افزود: همزمان با سالروز شهادت امام الرئوف سلطان خراسان علی بن موسی الرضا (ع) و برگزاری چهارمین یادواره‌ی سردار شهید علیرضا حاجی بابایی وشهدای عملیات رمضان اختتامیه پویش نذر کتاب “بچه هئیتی کتاب بخوان ” که از ابتدای ماه محرم و صفر آغازشده بود برگزار گردید.

برخوردار اظهار کرد: در این مراسم کتاب کودک ونوجوان “غوره غوره عسل زنبوره ” و بسته‌های فرهنگی رفیق شهیدم به کودکان ونوجوانان شرکت کننده در این مراسم در حسینیه‌ی امام (ره) همدان اهداءشد.

مدیر ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس افزود: این کتاب که برگرفته ازکتاب حاج جلال وبا محوریت شهید ابوالقاسم حاجی بابایی است قسمتی از سبک زندگی این خانواده شهید پرور را به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با سبک تربیتی اسلامی ایرانی بیان کرده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *