0

تصادف پراید و کامیون در محور گرمسار_ایوانکی/ ۳ نفر جان باختند

تصادف پراید و کامیون در محور گرمسار_ایوانکی/ ۳ نفر جان باختند
بازدید 8

علیرضا باغبان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه حوالی ۴:۳۰ بامداد روز جمعه برخورد سواری پراید با کامیون در محور گرمسار_ایوانکی_شریف آباد به هلال احمر گزارش شد، ابراز داشت: امداد گران بلافاصله به محل حادثه اعزام و کار امداد و نجات به سرعت آغاز شد.

وی با بیان اینکه بر اثر شدت حادثه سه نفر در دم جان باختند، افزود: عملیات رهاسازی برای متوفی‌ها انجام و پیکرها به مقامات انتظامی تحویل داده شدند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این حادثه دو مصدوم نیز بر جای گذاشت، ابراز داشت: مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

باغبان بابیان اینکه دو سواری پراید و کاپ را کیلومتر شش محور میامی_شاهرود دیگر حادثه مهم رانندگی صبح جمعه بودند، تصریح کرد: این حادثه هشت مصدوم بر جای گذاشت.

وی با بیان اینکه عملیات رهاسازی برای مصدومان به انجام رسید، افزود: پس از انجام اقدامات اولیه مصدومان برای ادامه سیر درمان به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *