0

تکمیل زنجیره ارزش به اقتصادی کردن تولید در بخش کشاورزی کمک می‌کند

تکمیل زنجیره ارزش به اقتصادی کردن تولید در بخش کشاورزی کمک می‌کند
بازدید 14

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا نوری صبح در جمعه بدو ورود به استان آذربایجان‌غربی در جمع خبرنگاران گفت: هدف از این سفر بازدید و افتتاح پروژه‌هایی که در شرایط کنونی برای کشور بسیار ضروری هستند، از جمله صنایع تبدیلی و تکمیلی که جزو نواقص زنجیره تولید در کشور هستند و بایستی سریعاً تکمیل و توسعه یابند.

نوری اظهار کرد: در سفر امروز مخصوصاً پروژه‌های زیر بنایی در بخش مدیریت بهینه مصرف آب که مورد تاکید مقام معظم رهبری هستند، در شمال استان افتتاح و بهره برداری می رسند.

وی تاکید کرد: مسئله آب در بخش کشاورزی بسیار با اهمیت است و در راستای پایداری تولید در حدود ۶۲ هزار هکتار شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی در غرب و شمال غرب کشور که در دست اجرا است.

وی تصریح کرد؛ امروز با افتتاح ۵ هزار و ۳۵ هکتار از این پروژه، میزان اراضی در حال بهره برداری به ۴۵ هزار می‌رسد که تلاش ما بر این است که مابقی اراضی نیز با همکاری کشاورزان و مسئولان استانی و کشوری هر جه سریع‌تر آماده افتتاح و بهره برداری شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *