0

ورود ۵۰۰ هزار گردشگر در پنج روز گذشته به مشگین شهر

ورود ۵۰۰ هزار گردشگر در پنج روز گذشته به مشگین شهر
بازدید 12

شهرام محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حدود ۵۰۰ هزار گردشگر در پنج روز گذشته از چهل سایت گردشگری بازدید داشتند و ۶۰ هزار اقامت در مراکز اقامتی داشتیم.

وی افزود: از ۱۲ شهریور تا به امروز و چند روز آینده کلیه مراکز اقامتی اعم از هتل، هتل آپارتمان، خانه مسافرها، کمپ‌ها، پذیرایی‌های بین راهی و تفرجگاه‌ها تکمیل و اکثر مسافران که اقامت پیدا نکردند در پارک‌ها و مناطق نمونه گردشگری چادر به پا کردند.

محمدی با اشاره به حضور گردشگران از تفرجگاه‌های مشگین شهر بیان کرد: خوشبختانه اکثر روستاها در اسکان مسافران همراهی کردند و علیرغم افزایش بیش از حد مسافران و گردشگران هیچ مشکلی از بحث کمبود نان، آب و سایر خدمات نداشتیم.

فرماندار مشگین شهر تصریح کرد: همکاری و ارائه خدمات تمامی تأسیسات و مؤسسات گردشگری و تمامی صنوف خدمات رسان در این چند روز فوق العاده بود و در چند روز گذشته هر روز گشت تلفیقی و گشت نظارتی میراث از تمامی تأسیسات انجام می‌گرفت.

محمدی از همه صاحبان واحدهای گردشگری، آبگرم‌ها، هتل‌ها، اقامت گاه‌ها و همچنین اصناف خواست در خدمات رسانی شایسته به مهمانان اهتمام کنند.

وی در پایان از تمامی سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری دعوت به سرمایه گذاری کردند و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی نیز موظف به همکاری همه جانبه می‌باشند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *