0

پرهیز از انتصابات سیاسی در دولت و استان‌ها

پرهیز از انتصابات سیاسی در دولت و استان‌ها
بازدید 9

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید روح‌الله حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اسفرورین اظهار کرد: محرم و صفر در اسفرورین امسال با حضور خیرین و مردم عاشق اهل‌بیت در این شهر رنگ و بوی دیگری داشت که نشان از عشق و ارادت این مردم به اهل‌بیت (س) دارد.

وی با اشاره به دغدغه فرهنگی در شهر اسفرورین ادامه داد: هرکس به هر عنوانی مسئولیتی دارد باید برای کار فرهنگی و تبیینی اولویت قائل شود و باید جهاد تبیین برای ما اهمیت داشته باشد.

امام‌جمعه اسفرورین تصریح کرد: متأسفانه به دلیل کم‌کاری خیلی از ما مسئولین مساجد ما در برهه‌ای کم رونق و یا خلوت می‌شود.

وی بیان کرد: دشمن برای اینکه دین را از ما و جوانان ما بگیرد همه تلاش خود را به کار بسته و نیاز است همه باید برای حفظ دین هزینه بکنیم.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اولویت‌های دولت چهاردهم ادامه داد: دولت باید برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدتی را برای حل مشکلات جامعه پیدا کند.

وی گفت: راه‌حل مشکلات کشور در تهران و ایران است و باید با استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور به دنبال حل مشکلات کشور بود.

امام‌جمعه اسفرورین تصریح کرد: نباید سرنوشت کشور را به کشورهای خارجی و ارتباط با آن‌ها گره زد.

وی بیان کرد: تحقق شعار سال یکی دیگر از اولویت‌هایی است که باید در رأس برنامه‌های دولت باشد و با اتخاذ تدابیری دولت چهاردهم باید به دنبال تحقق عقب‌افتادگی در این حوزه باشد.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: مردم از نظر مشکلات اقتصادی در تنگنا هستند و دولت باید با ایجاد هماهنگی کامل در ستاد و بدنه باید به دنبال مهار تورم و ناترازی های اقتصادی باشد.

وی در پایان با تأکید بر انتصاب مدیران بدون نگاه سیاسی و با تکیه بر تخصص یادآور شد: بدنه دولت با تکیه بر نگاه رئیس‌جمهور از انتصابات حزبی و سیاسی پرهیز کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *