0

صادرات هشت میلیون دلاری تعاونی‌های خراسان جنوبی

صادرات هشت میلیون دلاری تعاونی‌های خراسان جنوبی
بازدید 12

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا اشرفی صبح شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته تعاون برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت هفته تعاون اجرای ۹۰ برنامه در خراسان جنوبی پیش بینی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در طول هفته تعاون در خراسان جنوبی ۱۳ طرح با مبلغ سرمایه گذاری بالغ ۳۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

اشرفی با اشاره به جشنواره تعاونی‌های برتر بیان کرد: در این جشنواره ۲۹۲ تعاونی شرکت کردند که رشد ۲۵ درصدی را نسبت به دوره قبل جشنواره داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه فرآیند اجرای این جشنواره از ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز شده است، ادامه داد: این جشنواره با حضور مسئولان برتر استانی برگزار خواهد شد.

وجود ۶۵۸ تعاونی فعال

اشرفی با اشاره به اینکه ۶۵۸ تعاونی فعال در خراسان جنوبی وجود دارد، گفت: در این تعاونی‌ها هشت هزار و ۸۴۴ فرصت شغلی فراهم شده و شاغلین در آن هزار و ۱۹۵ نفر هستند.

وی یادآور شد: از این تعداد تعاونی ۱۰۰ تعاونی در بخش بانوان به ویژه با تلاش و کوشش زنان سرپرست خانوار در خراسان جنوبی داریم که حمایت‌هایی از آنان صورت می‌گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه تعاونی‌های استان در طول یک سال گذشته در ۱۴ نمایشگاه داخلی شرکت داشته‌اند، یادآور شد: میزان صادرات تعاونی‌های خراسان جنوبی در طول سال گذشته ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار بوده است که این آمار در پنج ماه گذشته هشت میلیون و یکصد هزار دلار بوده است.

اشرفی گفت: این صادرات به کشورهای همسایه، کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای اروپایی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در طی یک سال گذشته ۱۰ هزار و ۳۲۶ مورد نفر ساعت متناسب با نیاز سنجی مباحث آموزشی و توانمند سازی تعاونی‌ها را داشته‌ایم، اظهار کرد: در طول پنج ماه گذشته سه هزار و ۱۳۶ نفر ساعت بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در طول یک سال گذشته ۳۲ تعاونی و در طول پنج ماه سال جاری نیز ۱۵ مورد تشکیل تعاونی داشته‌ایم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *