0

کتاب «غم غربت در شعر دوره صفویه» در تویسرکان رونمایی شد

کتاب «غم غربت در شعر دوره صفویه» در تویسرکان رونمایی شد
بازدید 11

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق ترکاشوند، ظهر شنبه اظهار کرد: این همایش صبح روز پنجشنبه ۱۵ شهریور و با حضور معاون فرماندار شهرستان، رؤسای ادارات و اساتید علم و ادب استان و شهرستان در آرامگاه این شاعر نامی برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تویسرکان اظهار کرد: اهالی علم و ادب تویسرکان انتظار دارند این همایش علمی بنام میررضی الدین آرتیمانی هر ساله اجرا شود.

وی افزود: امیدواریم مقدمات نامگذاری یک روز در تقویم رسمی جمهوری اسلامی بنام «میررضی» توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری شود.

ترکاشوند اظهار کرد: در حاشیه این همایش از دو کتاب ” جلوه‌ای از رخ ساقی” نوشته استاد صدرالله فتحی و کتاب ” غم غربت در شعر دوره صفویه” نوشته استاد محمود صلواتی از اساتید و نویسندگان بومی این شهرستان رونمایی شد.

گفتنی است در حاشیه این برنامه تعدادی از شعرا، اساتید و اعضای انجمن ادبی شهرستان به شعرخوانی درباره میررضی آرتیمانی پرداخته و در انتها حاضرین با اهدای گل و قرائت فاتحه بر سر مزار این شاعر نامی یاد او را گرامی داشتند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *