0

۵۲۶ حلقه چاه غیرمجاز در کاشان مسدود شد

۵۲۶ حلقه چاه غیرمجاز در کاشان مسدود شد
بازدید 9

هادی کاشانی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به موقعیت خاص جغرافیایی کاشان اظهار داشت: این شهرستان در یک منطقه کویری دارای آب و هوای گرم و خشک قرار گرفته است و از این رو لازم است در زمینه مصرف آب در بخش‌های مختلف مدیریت لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه عده‌ای در سطح شهرستان اقدام به حفر چاه بدون مجوز می‌کنند، ابراز داشت: این اقدام خلاف شرع و قانون است و از شهروندان کاشانی می‌خواهیم در صورت مشاهده کفر چاه‌های غیرمجاز در اسرع وقت مراتب را گزارش دهند.

مدیر مرکز مدیریت و کنترل حوادث شهرستان کاشان با بیان اینکه در منطقه شاهد خشکسالی هستیم، تصریح کرد: از این رو با توجه به تغییرات اقلیمی لازم است از هرگونه اقدامی که منابع آبی ما را تهدید می‌کند، خودداری کنیم.

وی با بیان اینکه منابع آب بسیار محدود است، گفت: ما نسبت به فرزندان خودمان هم باید احساس مسئولیت کنیم و از هرگونه اقدامی که سلامت آیندگان را به خطر می‌اندازد خودداری کنیم.

کاشانی نژاد با اشاره به اینکه تاکنون در سطح شهرستان کاشان ۵۲۶ حلقه چاه غیرمجاز مسدود و پر شده است، افزود: امسال بارندگی به سطح نرمال نرسیده است و کاهش میزان بارش را داشته‌ایم و از این رو باید در جهت مدیریت مصرف آب همه اقدامات لازم را انجام دهیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *