0

پیش بینی بارش های دیرهنگام پاییزی در کاشان

پیش بینی بارش های دیرهنگام پاییزی در کاشان
بازدید 12

عباس ارغوانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به پیش بینی هوای منطقه کاشان طی روزهای آینده اظهار داشت: پیش بینی می‌شود که جوی آرام همراه با وزش باد عصرگاهی تا پایان هفته در منطقه حاکم باشد.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود که هوا تا انتهای هفته خنک‌تر شود، ابراز داشت: آسمان کاشان هم صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد انتظار می‌رود.

رئیس اداره هواشناسی کاشان با بیان اینکه فردا دوشنبه جوی پایدار در طول روز پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: خنک شدن هوا در منطقه کاشان از اواخر هفته رویدادی است که پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با وجود خنک شدن هوا بارش‌های پاییزی در کاشان دیرهنگام شروع می‌شود، گفت: این مهم حتماً باید مدنظر کشاورزان قرار بگیرد و در کاشت محصولات پاییزی مورد توجه قرار دهند.

ارغوانی با اشاره به اینکه در این هفته حداکثر دمای کاشان ۳۸ درجه سانتی گراد است، افزود: حداقل هوا در منطقه کاشان در این هفته هم ۱۹ درجه خواهد بود که از روز جمعه دمای کاشان دو درجه کاهش خواهد داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *