0

تردد بیش از ۱۱ میلیون خودرو از راه های استان قزوین

تردد بیش از ۱۱ میلیون خودرو از راه های استان قزوین
بازدید 17

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد حق‌لطفی اظهر کرد: در ایام تعطیلات پایانی ماه صفر، تردد ۱۱ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۲۲۱ دستگاه خودرو در راه های استان ثبت شده که نسبت به تعطیلات پایانی ماه صفر در سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: این میزان تردد از تاریخ ۱۰ تا ۱۶ شهریورماه از ۶۵ سامانه تردد شمار مرکز مدیریت راه‌های استان قزوین به دست آمده است.

حق‌لطفی ادامه داد: ۱۰ درصد از این میزان تردد ثبت شده در راه‌های استان قزوین مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در طی این مدت میانگین سرعت خودروها ۷۴ کیلومتر بر ساعت ثبت شده و سامانه های ثبت تخلف نیز ۱۴ هزار و ۲۹۱ تخلف عبور و مرور را ثبت کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: در این تعطیلات با توجه به افزایش سفرهای جاده‌ای به منظور ارتقای ایمنی سفرها و کاهش حوادث و سوانح رانندگی، گشت های شبانه نظارت و کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای نیز با جدیت بیشتر توسط کارشناسان ایمنی و ترافیک این اداره کل و پلیس راه استان به ویژه در راه های پرتردد شامل آزادراه قزوین-رشت، قزوین-زنجان و بوئین‌زهرا انجام شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *