0

استاندار خراسان رضوی براساس وفاق ملی انتخاب خواهد شد

استاندار خراسان رضوی براساس وفاق ملی انتخاب خواهد شد
بازدید 16

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن زنگنه اظهار کرد: بر اساس مذاکراتی که این مجمع با رئیس جمهوری قبل از رأی اعتماد مجلس به وزیران داشته است استاندار براساس وفاق ملی و شاخصه‌هایی همچون شایسته سالاری، سلامت و پاکدستی انتخاب خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود: با توجه به برخی اخبار و گمانه زنی‌های منتشر شده در رسانه‌ها هرگونه تعیین مصداقی توسط مجمع نمایندگان استان برای تعیین استاندار خراسان رضوی تکذیب می‌شود.

وی ادامه داد: برای تعیین مدیریت کلان استان در مجمع نمایندگان، نقطه نظرات و شاخص‌هایی مطرح شد و بر اساس گمانه زنی‌هایی که در فضای مجازی و رسانه‌ای وجود دارد بیش از ۲۰ نفر برای تصدی استانداری مطرح شده اند اما در نهایت مجمع هیچ گونه تصمیمی در خصوص مصادیق جایگاه استانداری اتخاذ نکرد.

زنگنه گفت: تصمیم گیری در خصوص استاندار توسط دولت انجام خواهد شد و مقرر شد طی جلساتی در روزهای آینده با وزارت کشور و معاونان رئیس جمهور نکات و دغدغه‌ها و مطالب مشورتی مجمع به اطلاع دولت برسد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود: نگاه دولت منطبق بر وفاق ملی است و نگرش صرف حزبی و گروهی و جناحی به طور قطع نمی‌تواند کشور را در مسیر رشد و تحقق اهداف مد نظر در برنامه‌های کلان برساند.

وی اضافه کرد: استاندار خراسان رضوی به طور حتم در تعامل و مشورت با مجمع نمایندگان خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در استان، تولیت آستان قدس رضوی و سایر فرهیختگان و نخبگان استان و همه کسانی که رأی و نظر آنها مؤثر و ارزشمند خواهد بود تعیین می‌شود.

زنگنه گفت: خواهش من از احزاب استان این است که به شعار وفاق ملی و شایسته سالاری رئیس جمهوری و همچنین احقاق حقوق استان در راستای توسعه خراسان رضوی پایبند باشند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *