0

سرعت و کیفیت پروژه‌ها در بوشهر افزایش یابد/ حذف پیمانکاران ضعیف

سرعت و کیفیت پروژه‌ها در بوشهر افزایش یابد/ حذف پیمانکاران ضعیف
بازدید 11

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری صبح دوشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمران شهری بوشهر بر لزوم افزایش کیفیت و سرعت در عملیات عمرانی پروژه‌ها تأکید کرد و خواستار نظارت دقیق بر پیمانکاران برای ارتقای کیفیت اجرای پروژه‌ها شد.

وی با اشاره به اهمیت تقویت ناظران عمرانی شهرداری، بر تشکیل کمیته نظارتی ویژه تاکید کرد و افزود: این کمیته موظف است گزارش‌های منظم از وضعیت پروژه‌های عمرانی به معاونت عمرانی و شهردار ارائه کند تا نظارت مؤثرتری بر اجرای پروژه‌ها صورت گیرد.

حیدری خاطرنشان کرد: پیمانکارانی که با اهمال و تأخیر در انجام پروژه‌ها به شهرداری و شهروندان ضرر می‌زنند، هرچه سریع‌تر با اعمال قانون لغو پیمان شده و مراتب به اطلاع مردم رسانده شود. این افراد و شرکت‌های آنان در لیست سیاه شهرداری قرار گیرند و در مناقصه‌های بعدی شرکت داده نشوند.

همچنین در این جلسه، با دستور شهردار بوشهر تصمیم بر آن شد که به سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری نیروی انسانی و تجهیزات بیشتری تخصیص داده شود تا روند آسفالت کوچه‌ها و معابر شهری تسریع شود.

گفتنی است، این اقدامات در راستای ارتقای کیفیت خدمات شهری و افزایش رضایت شهروندان از پروژه‌های عمرانی صورت می‌گیرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *