0

کتاب مشاهیر و فعالان قرآنی یزد ویژه قاریان و حافظان منتشر شد

کتاب مشاهیر و فعالان قرآنی یزد ویژه قاریان و حافظان منتشر شد
بازدید 13

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب مشاهیر و فعالان قرآنی یزد ویژه قاریان و حافظان (دفتر دوم) تألیف مجتبی محمدی مزرعه‌شاهی و محمدمهدی خواجه‌پور از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم (دانشکده علوم قرآنی میبد) توسط انتشارات تفکر طلایی منتشر شد.

مجتبی محمدی مزرعه‌شاهی در این زمینه به مهر گفت: پرداختن به زندگی مشاهیر و علمای قرآنی که در زمینه قرآن و معارف ناب آن دست به قلم برده یا فعالیت‌هایی همچون سخنرانی و تبلیغ داشته‌اند و یا نظرات ارزنده‌ای درباره معارف قرآن و علوم مرتبط با آن ارائه داده‌اند، سبب گسترده شدن تفکر قرآنی و علمی در جامعه شده و به تلاشگران مسیر روشن قرآن کریم ارج و قرب بخشیده و آنان را به جامعه می‌شناساند.

وی ادامه داد: در همین راستا، به طور اجمالی به بررسی زندگینامه چند تن از قاریان و حافظان قرآن کریم پرداخته می‌شود و از آنجا که استان یزد از دیرباز دارای اصالتی خاص بوده، آن گونه که در ازمنه پیش دارالعباده خوانده می‌شد، به همین سبب مهد مشاهیر قرآنی زیادی بوده است و در طی قرون و اعصار متمادی، نام‌آوران بی‌شماری در رشته‌های مختلف قرآنی در دامن خود پرورش داده است.

این نویسنده بیان کرد: در این کتاب، زندگی قاریان و حافظان استان یزد بررسی شده است تا شناخت سبک زندگی، دیدگاه‌ها و سیره رفتاری این بزرگان، عاملی مهم برای تقویت باورهای دینی و قرآنی توده مردم شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *