0

اراضی ملی در شهرستان اهواز به مبلغ ۲۳۵ میلیارد ریال رفع تصرف شد

اراضی ملی در شهرستان اهواز به مبلغ ۲۳۵ میلیارد ریال رفع تصرف شد
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج مؤمنی شامگاه دوشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای با اشاره به اقدامات به عمل آمده در راستای پیشگیری و مبارزه با پدیده زمین خواری و فرهنگ سازی در این عرصه، گفت: طی گشت زنی‌های نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن شهرستان اهواز، مشاهده شد اشخاصی ۶ قطعه اراضی ملی جمعاً به مساحت یک هزار و ۷۶۰ مترمربع که ارزش تقریبی آن مبلغ ۲۳۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده است را به تصرف خود درآوردند که با اقدام به موقع نیروهای یگان، اراضی ملی از تصرف خارج و به اداره کل راه و شهرسازی بازگردانده شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی اهواز همچنین به نقش مهم گزارش‌های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره و بیان کرد: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند.

وی اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند، هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی واقع در شهرستان اهواز اعلام کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *