0

محکومیت یک میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در نهبندان

محکومیت یک میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در نهبندان
بازدید 11

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا امام دادی گفت: پرونده خرید و حمل ۸۰۰ لیتر نفت گاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش ۲۶۰ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان نهبندان رسیدگی شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهبندان افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متخلف را به پرداخت ۵۲۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی سوخت محکوم کرد.

امام دادی بیان کرد: شعبه همچنین با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، ۵۲۰ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی نهبندان افزود: مأموران نیروی انتظامی شهرستان نهبندان هنگام بازرسی خودروهای عبوری از یک دستگاه خودرو سواری محموله قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *