0

۲ شرکت تعاونی در آستارا به بهره‌برداری رسید

۲ شرکت تعاونی در آستارا به بهره‌برداری رسید
بازدید 11

شهلا قاضی پور در مراسم بهره برداری از طرح های هفته تعاون در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با هفته تعاون و با حضور مسؤولین شهرستان یک شرکت تعاونی تولید گل و گیاه و یک شرکت تعاونی خدمات پزشکی و درمانی با سرمایه و تسهیلات ۴۵ میلیارد ریال و اشتغال ۲۰ نفر در شهرستان آستارا به بهره برداری رسید.

رییس اداره اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آستارا بیان داشت: شرکت تعاونی گل و گیاه در شهر لوندویل با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و یک شرکت تعاونی با ارایه خدمات پزشکی و بهداشتی در آستارا افتتاح و به بهره برداری رسید.

قاضی پور با بیان اینکه تمامی استانداردهای مورد نیاز در این پروژه ها رعایت شده است، افزود: این شرکت دارای ۹ نفر عضو بوده و اعتبار هزینه شده برای راه اندازی این واحد تولیدی، ۵ میلیارد ریال است و جمعاً برای ۲۰ نفر در این دو شرکت اشتغالزایی شده است.

رییس اداره اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آستارا با بیان اینکه ۳۵۸ تعاونی از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون در شهرستان آستارا به ثبت رسیده است، گفت: در این راستا برای ۳۸۰۹ نفر اشتغال ایجاد شده است.

قاضی پور با تبریک هفته تعاون به همه فعالان در حوزه تعاون اظهار کرد: برگزاری کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی ویژه تعاونگران در محل شرکت های تعاونی، دیدار با امام جمعه شهرستان، نشست با تعاون گران فعال شهرستان، بازدید و تجلیل از تعاونی های فعال و برتر، گلباران مزار شهدا و اهدای خون توسط اعضای ستاد، تعاونگران و کارکنان اداره تعاون، مسابقه ترویجی کتابخوانی و فرهنگ تعاون در بین تعاونگران و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های هفته تعاون در شهرستان مرزی بندر آستارا است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *