0

مردم پلیس را حامی و مامن می دانند

مردم پلیس را حامی و مامن می دانند
بازدید 8

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر عالیشاه در دیدار فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار کرد: جلوه تعامل قوه قضائیه و نیروی انتظامی، برقراری امنیت و عدالت در جامعه است.

دادستان مرکز مازندران با تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی استان در برقراری امنیت و آرامش، تصریح کرد: نتیجه تعامل دو مجموعه قضائی و انتظامی تقویت بیش از پیش امنیت در جامعه است.

عالیشاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه ارتباط و همدلی خوبی بین این دو مجموعه در استان وجود دارد و ان شاء الله استمرار هماهنگی‌های موجود، موجب ثبات امنیت پایدار در جامعه خواهد بود.

دادستان مرکز مازندران با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی با خدمت رسانی و مسئولیت پذیری و تلاش شبانه روزی خود نقش مهمی در حفظ و ارتقای امنیت مردم ایفا می‌کند، تصریح کرد: تعامل مجموعه انتظامی و قضائی، تضمین کننده امنیت پایدار در سطح استان خواهد بود.

عالیشاه با تاکید بر اینکه مردم، پلیس را حامی و مامن خود می‌دانند، اظهار کرد: پلیس ضمن برخورد قاطع با مجرمان و مخلان نظم و امنیت باید متانت و مهربانی را سرلوحه رفتار با مردم قرار دهند.

در این جلسه فرمانده انتظامی استان مازندران نیز ضمن تشکر از همکاری خوب دستگاه قضائی مازندران در مأموریت‌های محوله، اظهارکرد: حمایت و پشتیبانی مقتدرانه قوه قضائیه از نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی در تأمین امنیت و آرامش جامعه و برخورد قاطع و قانونی با مجرمان دارد.

گفتنی است در این جلسه در خصوص مسائل مبتلابه استان مازندران گفتگو و تبادل نظر شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *