0

جشن مهر سینما در لرستان برگزار می‌شود

جشن مهر سینما در لرستان برگزار می‌شود
بازدید 10

به گزارش خبرگزاری مهر، اعظم روانشاد در جلسه شورای سیاست‎گذاری «جشن مهر سینما ایران» با اشاره به برگزاری جشن مهر سینما، اظهار داشت: این جشنواره با رویکرد توجه ویژه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نقاط مختلف کشور در چند سال اخیر برگزار می‌شود و به آن عنوان زیبای مهرِ سینما مزین شده که هدف اصلی این برنامه نیز ایجاد همدلی بین هنرمندان بخصوص حوزه سینما است.

وی ادامه داد: امسال نیز سومین سال این مراسم و دورهمی صمیمانه باهدف تجلیل از فعالان و پیش‌کسوتان عرصه سینما و معرفی هنرمندان برجسته در همه حوزه‌های سینما از جمله کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه‌نویسی، تدوین، گریم، صدابرداری و صداگذاری، جلوه‌های ویژه بصری، فیلم‌برداری و تهیه‌کنندگی طی یک سال اخیر در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ادامه داد: در همین راستا با تشکیل جلسه شورای سیاست‎گذاری سعی داریم کسانی که در طول یک سال اخیر در این حوزه‌ها فعالیت مؤثر داشته را شناسایی و بعد از ارزیابی نهایی در مراسمی که طی روزهای آینده برگزار می‌شود از زحمات آنان تجلیل به عمل‌آوریم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *