0

آئین بازگشایی مدارس برای دانش آموزان باید باکیفیت برگزار شود

آئین بازگشایی مدارس برای دانش آموزان باید باکیفیت برگزار شود
بازدید 11

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بروشکی امروز در نشست با مدیران و معاونین ادارات نواحی ۱ و ۲ زاهدان اظهار کرد: دقت نظر و حساسیت لازم در برنامه‌ریزی‌ها و رصد و پیگیری امور در شرایط پیش رو یک ضرورت است و هرچه به زمان انجام آئین بازگشایی مدارس نزدیک‌تر می‌شویم باید با ظرافت هرچه تمام‌تر فرآیندها اجرایی شوند.

وی افزود: آئین بازگشایی مدارس و مراسم جشن غنچه‌ها، شکوفه‌ها، جوانه‌ها و زنگ آغاز سال تحصیلی باید با کیفیت و در بهترین شرایط برای دانش آموزان برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: آنچه مهم است آن است که باید با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق با هدف ایجاد فضای امن و آرام برای حضور پرشور و نشاط دانش‌آموزان در مدرسه و کلاس تلاش کرد.

بروشکی در ادامه گفت: لازم است در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق کارشناسان و اعضای ستادی با تقسیم کار صحیح و اصولی وضعیت تک تک مدارس منطقه را رصد و با حضور میدانی به مدیران و عوامل مدرسه برای آمادگی هرچه بیشتر کمک نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در بازه زمانی باقیمانده تا شروع سال تحصیلی همه فرآیندها اعم از ثبت نام، ثبت سفارش کتب درسی، کلاس‌بندی صدور ابلاغ و تأیید ضوابط ابلاغ باید نهایی شده و به اتمام برسد

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *