0

کشف و بروز استعدادهای جوان از اهداف مهم جشنواره‌های منطقه‌ای است

کشف و بروز استعدادهای جوان از اهداف مهم جشنواره‌های منطقه‌ای است
بازدید 22

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن جهانی در حاشیه شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشهد «مهروشید» که در پردیس سینمایی ملل از ۱۷ تا ۲۰ شهریور ماه برگزار شد با اشاره به اکران برخی آثار فیلم اولی اظهار کرد: کشف و بروز استعدادهای جوان از جمله اهداف مهم جشنواره‌های منطقه‌ای است به همین خاطر حضور هنرمندان جوان در حوزه عکاسی و فیلمسازی در این جشنواره بیشتر دیده شده است.

دبیر جشنواره شصت و نهم انجمن‌های سینمای جوانان ایران با بیان این مطلب که شور و اشتیاق خوبی از سوی میهمانان و دوستان هنرمند مشهدی و فیلمسازان پیشکسوت در جشنواره وجود داشت افزود: هنرمندان جوان به طور ویژه در حوزه‌های مختلف مثل اکران فیلم‌ها، اردو و نشست‌های تخصصی جشنواره حضور پرشورتری داشتند که فضای خوب و نشاط آوری به حال و هوای سالن و جشنواره بخشیده بود.

وی در خصوص برنامه‌های جانبی جشنواره با اشاره به این مطلب که سعی شده در ایام جشنواره، برنامه‌های متعدد و کاربردی برای هنرمندان و میهمانان طراحی شود عنوان کرد: نشست‌های تخصصی فیلم و عکس با حضور اساتید مطرح، نشست انتقال تجربه با حضور داوران جشنواره و پاتوق فیلم اولی برای فیلمسازان اولی و اردوی تخصصی عکاسی از شهر از جمله برنامه‌هایی بوده که در حاشیه این جشنواره برگزار شده است.

جهانی ادامه داد: در روز دوم در حوزه فیلم سازی و روز سوم در حوزه عکاسی نشست‌های تخصصی برگزار شد که فرصتی ویژه برای دوستداران هریک از رشته‌ها بود. فردا نیز برگزاری اختتامیه را در پیش خواهیم داشت و جشنواره به کار خود پایان خواهد داد.

دبیر جشنواره شصت و نهم انجمن‌های سینمای جوانان ایران تاکید کرد: امیدوارم این جشنواره مقدمه‌ای بر ایجاد موج دوباره در فیلمسازی شهر مشهد و بروز استعدادهای جوان و فیلمسازان خوش آتیه این شهر باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *