0

نوسانات سوخت در مازندران رفع شده است

نوسانات سوخت در مازندران رفع شده است
بازدید 10

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد بهرامی در حاشیه بازدید از بندر نوشهر گفت: با توجه به این که ماه آخر تابستان ماه گردشگری و مسافرت درتمام نقاط کشور است و در استان‌های شمالی به خصوص مازندران با تراکم بسیار زیادی از مسافران رو به رو هستیم، در بازه ای از زمان با نوسانات سوخت رسانی مواجه شدیم که با بررسی‌ها و اقداماتی که صورت گرفت این نوسانات را تا حد امکان رفع کرده ایم.

وی افزود: از آنجایی که این بازدید به منظور شناخت منابع و زیرساخت‌ها و نیازها در استان مازندران به خصوص غرب آن صورت گرفته، باید شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی چالوس و منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر که مانند حلقه‌های وابسته به هم، متصل هستند با توجه به ظرفیت‌های خوبی که دارند، یک برنامه جامع و مناسب را طراحی کنند و نیازهای مردم را تأمین کنند.

بهرامی در پایان خاطر نشان کرد: کشور عزیزمان ایران در بخش تولید نفت و گاز کشور اول دنیا است و پتانسیل بسیار بالایی دارد که امیدواریم یک روز این درآمد سرانه که باید نیازهای مختلف کشور را تأمین کند و در این حوزه با برنامه مناسب تأمین شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *