0

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) رحلت آیت الله محفوظی را تسلیت گفت

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) رحلت آیت الله محفوظی را تسلیت گفت
بازدید 10

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری طی پیامی درگذشت آیت‌الله العظمی محفوظی از مراجع عظام تقلید و از شاگردان و همراهان نهضت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

قال رسول الله صلی الله علیه وآله: إذا ماتَ المؤمنُ الفَقیهُ ثُلِمَ فی الإسلامِ ثُلمَةٌ لا یَسُدُّها شیء.

خبر ارتحال غم انگیز مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی محفوظی رحمت الله علیه موجب تأثر و تأسف گردید.

آن مرجع وارسته و استاد اخلاق مسلط در مباحث معقول و منقول با سابقه‌ای طولانی در تدریس و تربیت شاگردان حوزه، آثار و تألیفات بسیاری از خود بجای گذاشت و عمر شریف خود در ترویج شعائر اسلامی، فقه و معارف اهل بیت علیهم السلام صرف نمود.

آن فقیه فرزانه قبل از پیروزی انقلاب در همراهی و یاری امام و امت بسیار فعال بود و بارها زندانی شد و بعد از پیروزی انقلاب به نمایندگی امام با حضور در دانشگاه‌ها، عضویت در جامعه مدرسین، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و عرصه‌های مختلف، همواره همراه و پشتیبان ولی فقیه و در بسیاری از عرصه‌های حساس مانند رسیدگی به مشکلات نیازمندان اعم از طلاب و عموم مردم مؤثر و تلاش‌های فراوانی داشت.

اینجانب ضایعه فقدان آن استاد بزرگ و مرجع خلیق و خدوم را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع عظام تقلیدحفظهم الله، حوزه‌های علمیه و شاگردان و علاقمندان و بیت شریف ایشان خصوصاً مردم شریف و مؤمن استان گیلان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

از درگاه حضرت حق جل جلاله برای روح بلند آن فقید سعید، علوّ درجات و حشر با موالیانش و برای همه متعلقین و بازماندگان خصوصاً فرزندان مکرم و گرامی صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *