0

طرح هادی در ۳۱ روستای بهشهر اجرا شد

طرح هادی در ۳۱ روستای بهشهر اجرا شد
بازدید 11

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر میرزایی شامگاه پنجشنبه پس از آئین افتتاحیه اجرای طرح هادی و آسفالت جاده دسترسی به روستای اظهار کرد: اجرای طرح هادی روستای فتکش با حمایت دولت و مشارکت مردم به بهره برداری رسید که موجب توسعه و بالندگی بیشتر در روستاها خواهد شد.

وی از مشارکت و همدلی روستا در اجرای طرح هادی تشکر و قدرانی کرد و افزود: خدمات به روستاها و مناطق محروم از دغدغه‌های مسؤولان در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

میرزایی با اشاره به خدمات و اعتبارات استانی و ریاست جمهور در روستای فتکش گفت: طرح هادی در ۳۱ روستای شهرستان بهشهر شامل ۱۳ روستای بخش مرکزی و ۱۸ روستا در بخش یانه سر اجرایی شد.

فرماندار بهشهر از خدمات دولت در امر گازرسانی و جاده گفت: از ۲۰ روستا ۱۲ روستا در بخش مرکزی و ۸ روستا در بخش یانه سر پروژه آسفالت داشتیم.

میرزایی با قدردانی از حمایت و همراهی بنیاد علوی، اداره کل گاز استان، بسیج سازندگی و مردم گفت: امروز شاهد بهره برداری از ۳ کیلومتر راه دسترسی و بیش از ۷۵۰ متر اجرای طرح هادی را در روستای فتکش بهشهر بودیم که نیاز منطقه بود و سال‌ها مردم در انتظار این جاده و آسفالت آن بودند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *