0

فرهنگ و معارف انتظار باید در جامعه ترویج پیدا کند

فرهنگ و معارف انتظار باید در جامعه ترویج پیدا کند
بازدید 13

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید احمدی عصر پنجشنبه در گردهمایی اربعینی‌ها در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: اربعین مهمترین و اساسی‌ترین مسأله حرکت جمعیت انبوه به سوی ائمه و بر حول و محور امام است.

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین بیان کرد: طی تاریخ حرکات زیادی شکل گرفته اما ویژگی حرکت اربعین مستثنی است و به همین برکت و عنایت صاحب عصر بالنده‌تر خواهد شد.

وی ابراز کرد: درباره اربعین روایات و دیدگاه‌های متعددی داریم و در بین اینچنین تعارضات قرائت صحیح و جامع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: حرکت عظیم اربعین نگاهی به آینده دارد و صرفاً در گذشته متوقف نیست و مقام معظم رهبری هم فرمودند که اربعین زمینه ساز تمدن نوین اسلامی است.

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین عنوان کرد: طلاب و روحانیون روح حاکم در اربعین را صیانت بخشیدند و مراجع و صدا و سیما و دستگاه‌های متولی هم تلاش کردند تا این حرکت حفظ شود که جای تحسین دارد.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: موکب‌ها باید به پایگاه‌های فرهنگی تبدیل شوند و فرهنگ و معارف انتظار بایستی در جامعه ترویج پیدا کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *