0

دمای هوا در مشهد ۵ درجه کاهش می‌یابد/وقوع بارش‌های رگباری

دمای هوا در مشهد ۵ درجه کاهش می‌یابد/وقوع بارش‌های رگباری
بازدید 7

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی اثمری اظهار کرد: دمای هوا در مشهد از امروز روند کاهش نسبی می‌گیرد و در روزهای پیش رو خنک‌تر خواهد شد.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی افزود: کاهش دما از هفته گذشته در خراسان رضوی و مشهد آغاز شد که با تقویت سامانه بارشی در شمال غرب استان، دما همچنان روند کاهشی خواهد داشت و بیشینه دما در این کلانشهر در روزهای هفته جاری نسبت به هفته گذشته حدود پنج درجه کاهش خواهد داشت.

وی ادامه داد: وقوع بارش‌های رگباری توأم با وزش باد از دیگر پدیده‌های مشهد در روزهای آینده خواهد بود که این بارش‌ها در روز دوشنبه هفته جاری به اوج خود خواهد رسید.

اثمری گفت: در شبانه روز گذشته، قوچان با ۹ و داورزن با ۳۸ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان بوده اند و در همین مدت مشهد نوسانات دمایی ۱۴ تا ۳۰ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی افزود: دمای هوای کنونی مشهد ۲۵ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی بین ۱۵ تا ۲۸ درجه در نوسان خواهد بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *