0

هشت مجموعه خوابگاهی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان فعال است

هشت مجموعه خوابگاهی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان فعال است
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقری ظهر شنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان اعلام کرد: به منظور اسکان دانشجویان این دانشگاه و رفع مشکلات خوابگاهی آنها در حال حاضر هشت مجموعه خوابگاهی در دانشگاه علوم پزشکی استان فعال است.

وی افزود: در آستانه سال تحصیلی جدید نیز با تلاش‌های انجام شده خوابگاه جدید دخترانه دانشگاه آماده بهره برداری است که با افتتاح آن زمینه اسکان بسیاری از دانشجویان این دانشگاه مهیا می‌شود.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون هزار و ۴۱۰ دانشجوی خوابگاهی در این دانشگاه پذیرش شده اندکه از این تعداد ۷۰۰ نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.

باقری تصریح کرد: در ایام تابستان امسال نیز تعدادی از دانشجویان به دلیل نیاز به حضور در بیمارستان و گذراندن دوره‌های آموزشی در خوابگاه‌ها اسکان یافتند.

وی تعداد دانشجویان پذیرش شده در خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ایام تابستان امسال را ۳۰۰ نفر اعلام کرد.

گفتنی است، خوابگاه جدید دخترانه دانشگاه علوم پزشکی کردستان با ظرفیت ۱۰۴ نفر به مجموع خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه افزوده می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *