0

توقیف یک محموله بزرگ باتری لیتیومی در هرمزگان

توقیف یک محموله بزرگ باتری لیتیومی در هرمزگان
بازدید 11

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر اظهار کرد: در ادامه طرح مبارزه با کالای قاچاق و ارز، در ۴۸ ساعت گذشته مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل محور بلوار شهید رجایی بندرعباس به دو دستگاه کامیون تریلی کشنده مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران این یگان کامیون‌ها را متوقف که در بازرسی از آنها تعداد ۱۳ هزار و ۵۰۰ عدد باطری لیتیومی قابل شارژ ۱۶۶ آمپر قاچاق کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش این محموله را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۶۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان پدیده قاچاق برای استان و کشور را تهدید اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم مردم فهیم و قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با این پدیده شوم یاری دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *