0

جشنواره تئاتر مهمترین رویداد هر استان است

جشنواره تئاتر مهمترین رویداد هر استان است
بازدید 12

به گزارش خبرنگار مهر، هادی اصغری شامگاه شنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر ساری، هر اقدام شایسته ای که برای فرهنگ و هنر انجام شود، را یک سرمایه گذاری در حوزه شهری دانست و گفت: جشنواره تئاتر استان به عنوان با سابقه ترین و مهم‌ترین رویداد تئاتری هر استان محسوب می‌شود.

وی افزود: پرداختن به سبک زندگی اسلامی- ایرانی، معرفی هنرمندان، مشاهیر، شخصیت‌ها، قهرمانان و شهدای شاخص استان مضامین مرتبط با فرهنگ و هنر بومی، دفاع مقدس، ایثار و فداکاری، فرهنگ استقامت و مقاومت از جمله موضوعاتی است که در این دوره از جشنواره به آن توجه شده است.

دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر استان مازندران در ادامه ضمن بیان این مطلب که، بهداشت و سلامت خانواده، هویت ایرانی اسلامی، امنیت شهروندی در محیط زندگی و جوانی جمعیت هم از موضوعاتی است که هنرمندان عرصه نمایش می‌توانند در خلق و تولید آثار خود در این جشنواره به آن توجه کنند.

هادی اصغری با اشاره به این که مخاطب اصلی تئاتر، مردم هستند، گفت: برگزاری جشنواره تئاتر موجب شور، نشاط و توسعه فرهنگ عمومی خواهد شد.

دبیر این دوره از جشنواره در پایان اظهار کرد: مازندران و شهر ساری به عنوان مرکز استان، قابلیت برگزاری و میزبانی رویدادها و جشنواره‌های ملی و بین المللی دارد از همین رو درخواست و مطالبه هنرمندان از شورای اسلامی شهر و شهرداری‌ها مشارکت در برگزاری چنین رویدادهای هنری، آماده سازی زیرساخت‌های لازم در حوزه شهری و حمایت از اجراهای نمایشی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *