0

افزایش ۸۱ درصدی احسان حسینی مردم قزوین در محرم و صفر

افزایش ۸۱ درصدی احسان حسینی مردم قزوین در محرم و صفر
بازدید 13

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر ظاهری اظهار کرد: با مشارکت و هم افزایی با مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه در ماههای محرم و صفر امسال تعداد ۷۰۰ هزار پرس غذای گرم در بین خانواده‌های ولی نعمت توزیع شد.

وی افزود: این تعداد پرس در در سراسر استان و در ۱۰۲ آشپزخانه اطعام حسینی که همزمان با آغاز ماه محرم کار خود را آغار کرده بودند طبخ و به دست خانواده‌های ولی نعمت رسیده است.

ظاهری ادامه داد: ارزش این تعداد پرس غذا حدود ۸۲۳ میلیارد ریال است که هزینه آن توسط کمیته امداد، خیرین، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه تأمین شده است.

وی افزود: در کنار توزیع غذای گرم در بین خانواده‌ها، تعداد ۵۰۱۳ بسته معیشتی به ارزش ۲۱ میلیارد ریال نیز تهیه و در بین مددجویان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد خاطرنشان کرد: احسان حسینی امسال نسبت به سال گذشته افزایش ۸۱ درصدی داشته است که این افزایش نشان از حضور فعال خیرین و نیکوکاران در سطح استان در رسیدگی به امور نیازمندان و مشارکت در کار خیر دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *