0

زمستان امسال مشکلی برای گازرسانی به مردم قزوین نداریم

زمستان امسال مشکلی برای گازرسانی به مردم قزوین نداریم
بازدید 6

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حجتی‌پور با اشاره به فرارسیدن فصل سرما اظهار کرد: واحدهای عملیاتی و ستادی شرکت گاز برای خدمات رسانی مناسب و برای گذر از فصول سرد سال آماده شده اند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و با اتکا به تجربیات سال‌های گذشته با تمهیدات اتخاذ شده در خصوص مقاوم‌سازی و پایداری شبکه‌های گازرسانی، زمستان امسال را هم بدون مشکل سپری خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با تأکید بر آمادگی کامل همه نیروهای امدادی و عملیاتی برای ارائه خدمات به مشترکان و گذر از زمستان، بیان کرد: شرکت گاز استان قزوین در حوزه‌های فنی و امدادی از تمام توان خود برای حفظ پایداری شبکه‌های گاز بهره می‌گیرد و این مهم در صورت همراهی مشترکان در مدیریت مصرف گاز طبیعی، زمینه‌ساز حفظ تعادل و تأمین پایدار جریان گاز در اقصی‌نقاط استان خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات شرکت گاز استان قزوین در خصوص تعمیرات اساسی ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته در طول سال در حوزه تعمیرات و ابزار دقیق برنامه‌های منسجمی را برای اورهال ایستگاه‌های تقلیل فشار انجام داده‌ایم و در موارد ضروری نسبت به تعمیر و تعویض شیرها و تجهیزات، مقاوم‌سازی تأسیسات گاز برای برطرف‌کردن ایرادات ممکن و ارتقای ضریب پایداری شبکه‌ها اقدام شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *