0

۲هزار دانش آموز در زنجان نیازمند دریافت نوشت افزار هستند

۲هزار دانش آموز در زنجان نیازمند دریافت نوشت افزار هستند
بازدید 7

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله خدابنده لو گفت: بهزیستی همه ساله با استفاده از ظرفیت خیرین، بسته‌های لوازم التحریر و نوشت افزار تهیه شده را بین دانش آموزان تحت پوشش توزیع می‌کند و امسال نیز از ۲۱ شهریور لغایت ۱۵ مهرماه همزمان با برگزاری پویش «همه حاضر» در تلاش هستیم این دانش آموزان همرنگ با سایر دانش آموزان و امکانات مساوی در مدرسه حاضر شوند.

وی حمایت از تحصیل دانش‌آموزان نیازمند را یکی از اهداف مهم بهزیستی برشمرد و گفت: بسیاری از خانواده‌ها برای خرید وسایل تحصیل از جمله لوازم‌التحریر، کیف، کفش و لباس با محدودیت مواجه هستند و همین عامل می‌تواند از عوامل بازدارنده تحصیل محسوب شده و موجب خدشه دارشدن عزت نفس کودکان و عامل سرخوردگی کودک باشد تا حدی که فرد ترجیح دهد برای همیشه تحصیل را کنار بگذارد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: خوشبختانه بسیاری از خیرین در چند سال اخیر با کمک‌های مالی خود کودکان بازمانده از تحصیل را دوباره به چرخه تحصیل بازگردانده‌اند واین امر یکی از بهترین و پسندیده‌ترین فعایت‌های خیرخواهانه مردم است که موجب رشد آینده سازان این کشور می‌شود.

خدابنده لو از آمادگی بهزیستی برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خبر داد و خاطرنشان کرد: خیرین نیکوکار می‌توانند از کد دستوری # ۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ برای کمک به نیازمندان استفاده کنند و یا کمک‌های غیرنقدی خود را به مراکز بهزیستی تحویل دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *